FANDOM

Jezioro Umarłych
Lokacja Blood Omen
Lokacja Soul Reaver
JezioroUmarłych-Mapa.jpg
Jezioro Umarłych na mapie Nosgoth w Blood Omen: Legacy of Kain.
Wprowadzone w Icon-BO1.png Blood Omen: Legacy of Kain (1996)
Architekci Naturalne
Status Aktywne, istnieje
Pojawienia Icon-BO1.png SR1-Icon.png
"Ja, Raziel, miałem cierpieć los zdrajców i słabeuszy - płonąć wiecznie w czeluściach Jeziora Umarłych."
―Raziel[źródło]

Jezioro Umarłych było wielkim jeziorem leżącym na północ od Filarów Nosgoth na samym krańcu Piekielnego Lasu. Jezioro zawierało również pojedyncza małą wysepkę.

Podczas wydarzeń Blood Omen, dojrzewający wampir Kain przebył Jezioro Umarłych, gdy wyruszał do Piekielnego Lasu by odnaleźć starożytnego wampira Voradora. Na wysepce, Kain odkrył teleport, prowadzący do Zaginionego Miasta a w okolicy odnalazł Kamienną Twierdzę, chroniącą wewnątrz umiejętność Mgły.

Tysiąc lat po wydarzeniach Blood Omen, jezioro stało się wirującą Otchłanią, wyspa została zredukowana do niczego więcej, aniżeli platformy egzekucyjnej używanej przez wampirze klany Imperium Kaina do karania zdrajców i słabeuszy. To tam zrzucony został Raziel przez swych własnych braci, Turela i Dumaha, na rozkaz Kaina.

UwagiEdytuj

  • We wczesnych fazach fabuły Soul Reaver Otchłań miała znajdować się na miejscu Jeziora Straconych Dusz, aniżeli Jeziora Umarłych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki