FANDOM

"Wiedziałem jak złowieszcza to była godzina w historii Nosgoth. Tutaj bowiem miało miejsce zdarzenie, które ukształtowało moją całą egzystencję... Odrzuciłem swój los, odmawiając ofiary, potępiając Filary i tworząc moje stracone królestwo na ich ruinach. Wskrzeszę kapłanów Sarafan jako moich najbliższych podwładnych, i pewnego dnia wrzucę najsilniejszego z nich, mojego sługę Raziela, do otchłani - wykonując ostatni ruch w grze przeciwko Losowi. Ale pod koniec, czy to coś zmieniło? Czy źle odczytałem znaki, które przekazał mi Moebius? Czy w swej arogancji, pominąłem mą rolę w przeznaczeniu?"
―Kain[źródło]
Kain
KainProfile-Defiance
Kain w Legacy of Kain: Defiance, dzierżący Łupieżcę Dusz.
Debiut Blood Omen: Legacy of Kain (1996)
Rasa Człowiek (urodzony)
Unikalny wampir
Płeć Mężczyzna
Era narodzin Era pre-Blood Omen
Status Aktywny
Tytuł(y) Strażnik Filaru Równowagi
Lider Rady
De facto imperator Nosgoth
Dziedzic Równowagi
Pseudonim(y) Plaga Kręgu
Ostatni Filar
Niedobitek Kręgu Dziewięciu
Lord Kain
Strażnik Równowagi
Szkodnik
Kamyk w stawie
Zbawiciel Nosgoth
Przynależność Lwi Tron
Krąg Dziewięciu
Rada
Imperium Kaina
Wampirza armia Kaina (czwarta linia czasu)
Kabała (czwarta linia czasu)
Aktor głosowy Simon Templeman
Pojawienia Blood Omen: Legacy of Kain
Komiks Soul Reaver
Legacy of Kain: Soul Reaver
Soul Reaver 2
Blood Omen 2
Komiks Defiance
Legacy of Kain: Defiance

Kain to tytułowa postać i główny bohater serii Legacy of Kain. Był grywalną postacią w Blood Omen: Legacy of Kain, Blood Omen 2 oraz Legacy of Kain: Defiance i wystąpił w każdej grze serii.

Wampirzy antybohater, Kain, był nierozerwalnie splątany wątkiem kontrolowania losu jego świata, Nosgoth. Jako syn arystokratycznej rodziny, żył życiem ambitnego młodego szlachcica, nie zdając sobie sprawy z jego nieodkrytego przeznaczenia - zajęcia prawowitego mu miejsca jako Strażnik Równowagi i służenia Filarom Nosgoth. Podczas jednej fatalnej podróży, Kain został brutalnie zamordowany i wskrzeszony z martwych. Jego pogoń za zemstą prowadziła go przez okrutną podróż odkrywania samego siebie, gdy jego klątwa wampiryzmu zyskała nierozerwalną kontrolę nad jego duszą.

Przebiegły i bezlitosny, Kain walczył z uciążliwymi agentami losu, którzy pragnęli go zniszczyć. Przez wieki bezwzględnie podążał za jedną ambicją: aby odzyskać krainę Nosgoth i odzyskać ją na wampirzych zasadach. Uzbrojony w legendarne ostrze Łupieżcę Dusz i ścigany przez swój upadły twór Raziela, miał nadzieję na odzyskanie swojej prawdziwej roli jako Dziedzic Równowagi ze szczątków historii.