FANDOM

Widmowe Ostrze
Widmowe-Ostrze-SR1
Widmowe Ostrze krótko po zniszczeniu Łupieżcy Dusz w Legacy of Kain: Soul Reaver.
Wprowadzony w SR1-Icon Legacy of Kain: Soul Reaver (1999)
Klasyfikacja SR1-IconIcon-SR2Icon-Defiance Broń
Dzierżony przez Raziela
Pozyskany SR1-Icon w walce z Kainem, Filary Nosgoth
Icon-SR2 Nigdzie (dostępne od początku)
Icon-Defiance Nigdzie (dostępne od początku)
Parametry Pożeranie dusz
Pojawienia SR1-IconIcon-SR2Icon-DefianceComicIcon-Defiance
"Od tej pory aż po wieczność, ty i to ostrze jesteście nierozerwalnie związani. Łupieżca Dusz i Pożeracz Dusz, których przeznaczenia się splatają. Niszcząc miecz, uwolniłeś go od fizycznego więzienia, przywracając właściwą formę - widmowego ostrza."
―Bóg Starożytnych[źródło]

Widmowe Ostrze, czasami nazywane Łupieżcą Dusz, albo zwyczajnie Łupieżcą, było główną bronią Raziela przez Legacy of Kain: Soul Reaver, Soul Reaver 2 i Legacy of Kain: Defiance.

Widmowe ostrze było duchową formą Łupieżcy Dusz, stworzonej gdy Kain roztrzaskał fizyczne ostrze o Raziela. Uwolniona ze swego więzienia, lecz wciąż uwięziona w formie ostrza Łupieżcy, pożerająca dusze widmowa istota w środku połączyła się z Razielem, zostając jego symbiotyczną bronią. Paradoksalnie, widmowym ostrzem okazuje się być sam Raziel, gdy odkrył, że przeznaczone mu było zostać pożartym przez wczesną formę fizycznego Łupieżcy by stworzyć oryginalnego Łupieżcę Dusz.

Podczas swej podróży, Raziel był w stanie nasycić widmowe ostrze różnymi mocami elementarnymi i ostatecznie użył finalnej formy, Duchowego Ostrza, by rozproszyć widmowe ostrze w Kaina - uwalniając go ze stuleci męczarni oraz lecząc z korupcji, która nękała go od urodzenia.